Solsting och skavsår




Hej
 
Det blev en sväng runt turiststråket på cykeln imorse. Skönt, nästan två mil. Men det känns att man tränat benen nu en del det senaste. Haha..! Efter det ringde jag min lillasyster och pratade lite. Hon ska ut ikväll. Såklart. Man fyller bara 18 en gång i livet. Träffade Carro och åt langos och strosade lite på stan innan vi sa hejdå. Hade ett par sandaler jag inte använt på länge så jag fick skavsår. Såklart. På vagnen hem var jag så törstig så jag trodde jag skulle få solsting. När jag kom hem drack jag mängder med vatten och somnade i sängen. Slutkörd. 
 
Glöm inte dricka vatten nu när värmen äntligen är här! 
 
Nu ska jag se Hart of Dixie. Love it.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0