Ska bli lika duktig igen




Jag satt och kikade i min kategori här på bloggen som jag döpt till "Viktväktarna". Slås av hur duktig jag var =) Tar lite av de tips jag gav där och skiter i gymmet idag. Tar träningsleken med kortleken innan jag börjar med dagen faktiskt. Ska också ta fram fläskfilén ur frysen och tina den i helgen tror jag. Stoppa den med fetaost och soltorkade tomater. Mums! Ska dessutom tillaga lite mathavre som tillbehör till min köttfärs jag har liggandes i frysen (måste inhandla lite grejer först inser jag)
 
Och imorgon när Alma kommer hit ska vi göra en efterrätt, tänkte jag. Fredagsmys. Chokladmousse på äggvita, kakao, lite socker och banan som tillbehör. Mums! Och typ två points per portion. 
 
Peppad =)
 
Nu kör jag igång musiken och tränar en stund innan jag gör mig klar för dagen.
 
KRAM!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0