Omelett




Godmorgon!
Jag har börjat vakna om nätterna. Det är inge bra. Det har jag liksom inte gjort tidigare? Funderar på om det har med åldern att göra. Haha, löjligt va? =)
 
Somnade sent igår (för att vara mig iaf, halv ett typ) men vaknade ändå strax efter sju. Har bäddat sängen, torkat ur min besticklåda, plockat in disken från igår, tvättat ansiktet och lagt en ansiktsmask, rensat bland mina nagellack och funderar över dagen över en kopp kaffe.
 
Igår lagade jag som ni vet matlådor och innan dess hade jag handlat på Maxi i Partille. Det bar även in till stan för en kopp kaffe med en vän jag inte sett på länge. Ses ungefär en gång per år :P  Blir ofta så känns det som. Svårt att klaffa med tider och ledigheter och grejer. 
 
Nu ska jag betala räkningar och sen göra frukost. Omelett idag =)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0