Helg




Så har det varit helg igen. Sitter just nu i min soffa och ser på Ghostwhisperer (heter den väl med Jennifer Love?) och ska snart sätta igång en film. Footloose blir det ikväll. Var iväg på kalaset förut. Såg på Rix FM-festivalen på Götaplatsen med Carro, Kenneth o co. Sen ville jag köpa fudge. Det var stängt. Blev en sväng till 4 gott istället. Konstigt nog är jag inte så galet godissugen som jag kunde ha varit..?
 
Annars då?
 
Träffat morfar för första ggn i mitt liv. Farmor och hela familjen har umgåtts hemma i Floda och idag tog vi ett kort på allihop. Elva personer. Härligt :) Jag älskar att vi är så många. 
 
Jag åkte hem i fredags. Vi har bakat tårtor och i lördags förmiddags tog jag mig till Portens Gym med pappa och lillebror. Kan meddela att jag har helt galen träningsvärk..! Men gött var det. Nu ska jag börja träna mer styrka på gymmet igen. Inte bara kondition. =) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0