Från Glossyboxen




Tänkte bara tipsa om en jättebra produkt från senaste Glossyboxen jag fick hem.
 
Jag fullkomligt ÄLSKAR den där ansiktsmasken vi fick prova. Från Anatomicals.
Fick också med en produkt från SkinPlan - en C-vitamin Booster som man blandar med sin vanliga dagkräm. Har inte fått se ngn effekt ännu, men det kommer inte förrän efter tre veckors användande. Men hyn känns ju fräsch iaf. 
 
Nagellacket var kanske inte det bästa mot fläckar som det säger, men jag är nöjd med ett genomskinligt lack som jag annars hade behövt köpa. Fotkrämen var bra, skönt att ta hand om sina fötter - men det är ingenting jag letar efter ett särskilt märke på när jag ska inhandla.
 
Tandkrämen från SB12 ska motverka dålig andedräkt. Vet inte om jag hade kass andedräkt tidigare - men jag har iaf fått hångla nu! ;) Haha, första ggn på nästan hela året? Det är mysigt att kyssas.. Tack, Glossybox! =) 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0