Veckans träning...




Träningen har fungerat sådär i veckan.. Tog mig ett gött pass på gymmet i måndags. PW på 30 minuter och ett benpass som hette duga. (träningsvärk i två dagar senare)

På tisdagen hann jag inte, på onsdagen passade jag Alma ♥

I torsdags körde jag ett pass med en träningsDVD med Paulo Roberto. Inte jättelätt. Man blev riktigt svettig, genomarbetad och trött på en kvart. Sen blev det en kvällspromenad om 30 minuter uppå det. Skönt.

Igår tog jag en PW innan frukost. (riktigt härligt!) Enligt Martin Lidbergs program skulle jag träna i tisdags också. Det tar jag igen idag. Sen är jag i fas igen.

Men jag får nog skärpa mig med kosten. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0