Vill ha!




Godmorgon!
Snörvlar och låter som en kråka. Vet inte om det blivit bättre eller sämre, men bra är jag i vilket fall inte.

Dumt att vara sjuk, men pigg förresten. Sitter o kikar på en massa internetsidor med bra erbjudanden. Så mycket jag vill ha.! Produkter till håret, kläder, kosttillskott, accessoarer, nagellack, smycken, CYKEL, nya löparskor - you name it!

Men man kan inte köpa allt. Dessutom kommer ett nytt hudvårdsset hem till mig snart. Det är något jag verkligen vill lägga pengar på. Det enda som funkar för mig. ProActiv. Men jag slog till på lite kosttillskott iaf. Tanken är att jag ska börja träna som en toka när jag är frisk igen. Göteborgsvarvet om EN VECKA OCH EN MÅNAD, idag! Herregud..

Har också börjat kika på bröllopspresent...Dök upp ett bra erbjudande på Groupon idag på presentkort på det ställe varifrån jag tänkt köpa presenten. Borde ju slå till...

Det är jobbigt att vara student. Helt enkelt.

Nej, nu ska jag snyta mig och överväga en dusch...

BESTÄLLT HÄRIFRÅN


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Emelie,



Jag såg att du har din praktik på hyres- och arrendenämnden. Jag går i JU11 och var på intervju där härom dagen. Jag uppfattade arbetsplatsen som långt över förväntan och de som intervjuade mig var väldigt trevliga. Tänkte höra med dig om du tycker det är en bra praktikplats? Hur verkar det med jobbmöjligheter där i framtiden? Jag har nämligen fått plats på kammarrätten nu och vet inte hur jag ska göra om de ringer från hyres- och arrendenämnden och säger att jag får den platsen. Du kanske vet om det är värt att ta det istället? Jag hittade ingen mail här på din blogg så jag hoppas det är okej att jag kommenterade istället :) Du får gärna undvika att publicera kommentaren och svara mig via mail om du har tid och lust :) Med vänlig hälsning Amanda

2012-04-05 @ 18:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0