Tisdag




Hej!
Har varit på Förvaltningsrätten idag och lyssnat på ett LVU-mål. Har tystnadsplikt i ärendet så klart. Men det var intressant - men svårdömt tycker jag. Imponerad av notarien och ordföranden också =) Kul!

Skulle lunchat med Carro efter Förvaltningsrätten. Målet drog ut på tiden och jag hade dåligt samvete för att jag inte hade telefonen med mig så jag kunde hört av mig till henne. Det gjorde visst ingenting. Hon hade försovit sig. Hade haft svårt att sova inatt så det var lika gott att hon inte hörde väckarklockan tycker jag :) Vi ska ses på fredag istället.

Hämtade ut mina Heat-tabletter på vägen hem. Hade redan kommit. Trots alla röda dagar som varit. Bra, fitnessgurun!

När jag kom hem låg en inbjudan till ett 75-årskalas i juni, på golvet. Kul!
(25-årskalas tillsammans med 50-årskalas)

Har köpt idominsalva till mitt sår under näsan. Ser superkorkad ut :) Fint va?





Yey, nu ska jag bli fit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0