Svårt!




Alltså. Jag hade inte behövt vara nervös inför dagens intervju. Så himla trevliga! Och arbetet verkade passa mig. Hoppas jag får det.!

Sitter och sammanfattar lite praxis. Det är ta mig tusan svårt. Och jag hittar inte rättsfall på det jag vill ha. Inte som blivit prejudicerande iaf. Det är svårt. Känner mig lite stressad. Be Johanna ha överseende och att jag ska lösa det jag tänkt med lite mer tid så det blir bra. Gjorde en to-do-lista i måndags när vi sågs, men jag inser att jag tog mig nog lite vatten över huvudet. Vanligt när det gäller mig.

Har inte hunnit med träningen idag heller. Ska lösa det imorgon. Efter min detox.

Har iaf städat Tuffes bur, dammsugit lägenheten och diskat. Gått på intervju, handlat och kan bocka av lite grann på min to-do iaf. Ska också innan jag lägger ner för kvällen kolla på två rättsfall till.

Heja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0