Sköna söndag




Jag är kvar hemma i Floda. Solen skiner gott och det blir riktigt varmt. Härligt. Men jag snorar fortfarande så jag får ta det lugnt. Dessutom är halsen inte helt bra. Skit. Jag vill faktiskt träna.

Jag, Sofie och Alma gick ut i skogen och plockade lite kottar, barr och löv som vi ska pyssla med sen när Alma sovit middag.

Har på morgon också suttit och skrivit CV med min lillasyster och gjort en ansökan. Jag sitter och filar på en egen, eller två. Det börjar bli dags att få ett jobb, känner jag. Efter en utbildning vill jag inte återgå till mitt gamla jobb. Det känns ju lönlöst då.

Mamma lagar mat. Det doftar gudomligt. Och så har hon bakat en annanaspaj. Hon är duktig, min mamma.

Hoppas ni har en trevlig påsk :) Vi är lediga imorgon också. Grymt skönt!

En bild från arkivet.. Jag är snart blond igen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0