Packar väskan inför en dag i hufvudstaden




Uppdaterar mer under dagen (den kommer bli lång) Hemma runt tolv inatt. Tur att jag och Johanna inte ska ses förrän på torsdag. Då kan jag ta sovmorgon imorgon innan det är dags för träning, skriva på arbetet och sedan gå på en intervju till.

Sitter med en kopp kaffe. Har duschat, blåst håret och sminkat mig. Funderar på att få i mig lite frukost också.

Kul med en roadtrip! Haha, fastän jag är själv och att det är med tåg så. Jag har arbetet med mig så jag inte blir alltför rastlös och sen får jag nog köpa mig en korsordstidning också.

Sen blir det spännande att se om man hittar fram. Kungsholmen ska jag till.

Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0