Morgonpromenad och groupon-deal




Godmorgon!
Tog mig en promenad imorse. Hade ställt klockan på 6 och så gick jag ut en halvtimma. Skön start på dagen.

Snart ska jag iväg till Handels och möta upp Johanna. Sen ska vi nog upp till skolan, i vart fall behöver jag det. Har lite att skriva ut. Sedan ska jag iväg och göra ett ärende åt farmor, sen blir det gymmet en timma och därefter ska jag hämta ut ett paket på Hemköp. En ny leverans av Proactiv.

Så ser min dag ut.

På Groupon idag finns ett erbjudande om Military Fitness i Slottsskogen. Är sååå sugen! Är bara lite osäker på om det verkligen är ngt jag borde göra nu. Om jag ska flytta menar jag.. Ska kolla hur länge den gäller. Kanske kan köra det nu den sista månaden hemma isf. Ett klippkort på 12 ggr.

Sen fanns en deal om tandvård. Borde ta den. Har inte varit hos tandläkaren på evigheter....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0