Monday morning




Måndag morgon. Jag är fantastiskt trött idag. Behöver börja dagen nu, men jag orkar inte! Hur blev jag så trött?

Åkte hem från Floda igår kväll rätt sent efter att ha spenderat dagen där. Skrev på examensarbetet, tittade på Lyckan i LA, lagade mat (fläskytterfilé med klyftpotatis och grönpepparsås - gott) Sen fick jag och Elin för oss att vi skulle baka också. Det blev till sist chokladmuffins med hela chokladbitar och kokos i. Eget påhitt som föll väl ut :)

Idag ska jag till skolan, träffa Johanna och skriva lite. Sen blir det en detox (I need it, efter den här helgen haha!)  Sen måste jag till gymmet. Måste också hinna förbereda mig för intervjun. Tja, det är väl bara att starta dagen va?

Puss..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0