Martin Lidberg kanske...




Snöade in på Aftonbladet och funderar på att köra på Martin Lidbergs powerwalk-program i åtta veckor. Inte alltför svårt... PW:s har man ju tagit ett par och jag tycker ju om det. Men det blir nog en del walks på löpbandet för att få till bra intervall. Men en del utomhuspromenader också så klart.

Första veckan började lite lugnt... med 30 och 40 minuters powerwalks. Det är ju bra, nu när jag är snörvlig. (än en gång - jag är förbannat less på snuvan - hur mycket snor kan man ha..???) Men får nog ändå ta det lite lugnare denna veckan. Skit.

Har iaf skrivit ner programmet i min kalender.. Hade varit kul o testa det hela vägen och se om man får några resultat av att bara promenera liksom =) med lite kraft då såklart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0