Lion Bars




Äntligen helg!
Igår när jag kom hem insåg jag att denna dagen innebär storstädning. Jag har för tillfället absolut ingen som helst lust, men med lite musik och kaffe kanske det ger sig. Mjölken är dock slut så mer än en kopp kaffe blir det inte, isf måste jag handla.

Träffade Carro igår. Vi gick till Le Pain och tog en fika. Därefter gick vi o hyrde film, gjorde nachotallrik och åt det sista av mina fantastiska lionbars som jag bjöd på sista dagen av praktiken.

De var så söta på nämnden också. Fick en jättefin ljuslykta från Kosta Boda! :) Jag äger inget sådant sedan tidigare. Jättegulligt..!

Testa RECEPTET på lionbars för sjutton! Ni kommer älska det och det är superenkelt! :) Det är Leilas recept, från Leila bakar.

Bild från recept.nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0