Koncentrationssvårigheter?




Sitter och försöker skriva på arbetet. Scannar 2§ i LVU och dess revisit..vad de egentligen innebär. Och uttrycket "påtaglig risk för skada" ...

Men jag fastnar... kollar mailen, skriver en lista med referenser, bokar in intervju, kollar facebook, bloggar o.s.v. Varför är det alltid så enkelt att göra det man inte ska? Har städat badrummet och köket idag också. Torkat golvet. Mötte farmor på stan. Stackarn har ramlat på näsan och har fått plåster. Avlämnade en duschcreme hon beställt och lite lagtext. På måndag ska hon operera hjärtat. Hon vill inte att jag flyttar till Stockholm - det är så långt bort. Vi får se vad som händer.

Mina fötter är förresten superfina =) Man borde gå på fotvårdsbehandling oftare. Men nästa gång jag gör någon behandling måste jag nog få mig en rejäl massage. Har nog världens sämsta rygg. Knutor överallt. Jag är lite rädd för det.. Men borde som sagt göra det.

Okej, nu ska jag fortsätta med 2§ LVU. Sen är det ju Desperate Housewifes och Good Christian Bitches.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0