Jobb o jobb o jobb...




Har spenderat söndagsförmiddagen med en kopp kaffe och datorn. Har skrivit ansökningar och sökt fyra olika jobb som verkar intressanta. Även om jag fått en intervju så ska man inte ropa hej. Det gäller att hålla sig alert. I torsdags skickade jag iväg två till. Hoppas på att få napp någonstans. Det hade varit kul att få ett jobb till hösten så jag kan jobba på Hyresnämnden här i Göteborg i sommar. De har varit så goa och de vill att jag kan, så jag ska se vad jag kan göra. Klart att Stockholm lockar. Men man får ha alla möjligheter i åtanke.

Åh, jag är så förvirrad!

Idag ska jag träffa Lollo iaf. Hoppas på att få pratat ut ordentligt. Det blir en långpromenad med henne idag iaf. Skönt! :)




Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Svårt val min kära dotter, men följ din känsla och se till att du har en reträtt plats om det ej fungerar.

Pappelappen

2012-04-15 @ 14:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0