IR-detox!




Har varit iväg på detox idag =) Supersvettigt!

Haha, man låg i en tunna typ och fick infraröda strålar på sig i 30 minuter. Varmt och supersvettigt. Ska göra behandlingen 5 ggr då jag köpte det genom Groupon alltså. Får se vad det har för inverkan på mig.

Det sägs att det ska hjälpa till på följande områden.

→ Konditionsförbättrande för hjärta och kärl

→ Ökar kaloriförbrukningen

→ Lindrar stelhet i muskler och leder

→ Lindrar hudbesvär

→ Minskar celluliter

→ Stärker immunförsvaret

→ Verkar detoxande

Jag hoppas att det ska verka avstressande. Jag somnade nästan en stund under behandlingen och det var riktigt skönt. Men shit va svettig man blev! Alldeles blöt efteråt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0