Intervjuer, mycket att göra och ryckningar i armen




Hej!
Det gick jättebra igår!

Först tänkte jag att jag skulle hitta en turistbyrå för att skaffa mig en karta och gå till fots till Kungsholmen då jag kom i god tid innan intervjun. Det var ingen bra idé. Haha, tappade bort mig på drottninggatan och fick gå tillbaka samma väg jag kom. Tog tuben från centralen och kom fram en timma innan jag skulle vara där. Tog en sallad till lunch och traskade sedan upp till nämnden. Mötte Sam vid hissen. Kul att se henne! :)

Sen fick jag komma in. Kvinnorna som intervjuade mig hette nästan likadant alla tre och var supertrevliga. Faktiskt. Jag kände mig inte nervös över huvud taget när jag satt där. Vi pratade om vad jag kunde och vad jag hade gjort. Det enda de verkade oroade över var nog hur jag skulle lösa det med boende om jag fick jobbet. Men de ville inte snoka verkade det som också, så vi lät den frågan ligga.

Inga jobbiga frågor - men jag misstänker att dagens intervju kan bli mer sådant. Så jag får väl se till att inte slappna av för mycket.

Nu på morgon har jag sovit ut (kom hem sent igår) Men nu inser jag att jag har så mycket jag behöver göra så jag kanske inte borde tagit sovmorgon :P

Har lite mail att skriva, förbereda inför intervjun, skriva på examensarbetet, planera lite grejer, betala räkningar, städa, diska, spara ner grejer till min externa hårddisk och så vidare. Tar sin tid. Sen måste jag få tid att träna idag också. Och handla mat. Och laga mat.. Help wanted!

Och så rycker det i nerver i armen. Jätteirriterande. Och hjärtat pumpar högt och tydligt hela tiden. Vet inte vad det beror på. Märker det särskilt när jag ska sova (eller när jag gör den där detoxen då man ligger stilla och ska slappna av :P) Vet ni vad det beror på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0