Friday!




Ja, då har man jobbat idag också. Det har varit kul :) Igen. Jag och pensionärerna medan de andra var på kurs. Mysigt! :)

Efter jobbet gjorde jag samma pass på gymmet som igår. Var nära på att strunta i det, men jag pallrade mig dit i regnet. Skönt när det är gjort. Då kan man ge sig en klapp på axeln. Jag köpte en liten påse med naturgodis också. =) Because I'm worth it, right?

Diskuterade Stockholm på eftermiddagsfikat. Idag är en sån där dag då jag vill dit :) Igår ville jag inte. Går i vågor. Får se hur det känns på intervjun iaf.

Funderar på varför det står en kanna sprutgrädde i kylen...

Nu blir det kaffe och en lugn kväll. Imorgon ska jag sitta med examensarbetet. Och så blir det lite träning. Imorgon kväll drar jag ut på middag med ett stycke norrlänning och en varuhuschef. Trevligt =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0