Fotvård, gym, bokning, mail, städning..




Har idag gjort min första fotvårdsbehandling. Det allra bästa var fotmassagen - jag som trodde jag skulle vara kittlig! :) Gick hur bra som helst och var superskönt. Axelsons gymnastiska institut (elevbehandlingar) hade en deal på groupon förra veckan så jag passade på. Superbra! =) Så nu har jag fina sommarfötter. Om nu sommaren vill komma. Svinkallt ute och imorse hade vi snö. Den är borta såklart. Aprilväder. Men ändå. Det får gärna slå om snart.

Sen tog jag mig till gymmet och cyklade i 50 minuter (istället för dagens powerwalk, ville ju inte använda mina fötter för mycket ;) )

Har dessutom mailat efter referenser att ta med upp till Hyresnämnden i Stockholm inför intervjun och bokat resan upp. Börjar arta sig det här. Hade ett långt samtal med Lollo i söndags. Jag borde ta jobbet om jag får det. Resten löser sig.

Behöver storstäda hemma känner jag. Länge sen jag gjorde det nu. På riktigt. Bytte lakanen imorse och ska snart ta mig upp ur soffan och göra en storrengöring av badrummet och köket innan jag duschar och smiter iväg till stan där jag ska möta farmor med lite grejer till henne. Sen bär det hem och skriva på examensarbetet. Kom en bit igår, men vill utöka och kolla lite rättsfall och så.. Vardagsrummet kan jag göra imorgon.




Kommentarer
Postat av: särskild

lollo har fel =( du ska stanna i gbg!!

2012-04-17 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0