Förberedelser




Hemma en snabbis. Har suttit i skolan och kikat igenom vårt arbete tillsammans med Johanna. Ska ses på torsdag igen så jag hinner fixa lite mellan varven (just nu är jag helt uppe i Stockholm och arbetsintervjun - även den intervju jag ska på här i Göteborg på onsdag...)

Det är varmt i Göteborg idag - undrar hur det är i Stockholm imorgon och vilken jacka jag ska satsa på :P

Ska snart bege mig till Cavi Lipo och göra en till detox. Sen blir det en promenad. Inte bestämt mig för om jag tar den i Slottsskogen eller om jag beger mig till gymmet. Fasen, jag har så kasst knä. Det gör ont typ hela tiden. Promenader funkar bra, men springer jag gör det jätteont. Göteborgsvarvet ligger tusan i riskzonen. Hoppas det ger sig!

Så här såg jag ut i lördags (älskar min väska)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0