Floda




Åkte hem till Floda inatt :) Nicklas hämtade mig utanför Park Lane i sin nya bil. Sen packade vi grejer hemma hos mig och sen åkte vi som sagt till Floda. Mamma var lite överraskad att jag låg på soffan när hon kom upp imorse :)

Har inte sovit så mycket, tröttheten kommer nog sen, som vanligt. Just nu sitter jag o försöker skriva på examensarbetet, medan Elin sitter med matten. Det går sådär för oss båda. Men what the hell - det är söndag. Vilodag har jag hört.

Hade verkligen jättetrevligt igår! :) Tobbe får mer än gärna flytta ner tycker jag! Vi sågs på Posthotellet, drog vidare för en matbit på Soho, några drinkar, shots och vin på Vasastan innan vi drog vidare till Park Lane.
Sen hämtade Nicklas mig som sagt.

Fina lillebror. Nu sitter jag som sagt med min syster. Fina lillasyster. Jag har en fin familj. Nicklas, Jesper och Robin är iväg o spelar fotboll, mamma handlar tyger till ett av alla sina projekt och pappa är nere i något land på S i Europa (typ Slovenien eller något) och dömer i Taekwon-do EM. Fina familj! Nu måste jag fortsätta.

Pussen och kramen!
Alltså, cola light hade suttit fint idag. (men konstigt nog är jag inte bakis...vätskeersättning is the shit!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0