En bra dag, fina vänner!




Haft en jättebra dag faktiskt :) Fått träffa Angelica också. Fick låna hennes cykel :) TACK söta!

Cyklat med Mikael. Vi möttes i Slottsskogen och cyklade hela Göteborgsvarvet, med ett par stopp på vägen, bland annat för att pumpa däcken =). Har faktiskt lite ont i rumpan, vill jag lova. Vi åt en god smörgås på stenungsbakat bröd vid Eriksberg. Sen tog vi en glass när vi kom upp till Bältesspännarparken. =) Mums..!

Det var låååångt! Hur fasen ska jag orka springa den biten?? Får väl helt enkelt satsa på att orka runt.

När jag lämnat tillbaka cykeln och tog mig hemåt handlade jag mjölk på vägen. Sen somnade jag på soffan när jag kom hem. Helt slut. =) Hade tänkt städa nu på eftermiddagen/kvällen. Alternativt sätta mig med examensarbetet. Men det fick bli en film istället. Haha =) Det är en dag imorgon också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0