Det doftar!




Tja, det blev inte många knop igår. Tog mig i kragen och dammsög lite här hemma och diskade innan jag tog en dusch o åkte till Mikael. Vi åkte till Maxi (med  alla andra i stan) och köpte tacos (precis som alla andra i stan)

Sen såg vi en film om ngn som fått sin son bortförd från USA till Sydkorea. Sen såg vi The Blind Side. Eller jag gjorde det. Mikael sov mest. Tycker verkligen om The Blind Side =)

Idag ska jag hem till Tina och Kalle. Vi ska till Surte där Kalle ska spela en match - jag och Tina ska strosa runt o lapa sol :) Kanske får i henne en kaffe också... =) Det ska bli så fint väder idag! Och det har redan börjat, blåser lite lätt men solen skiner.

Och häggen doftar. Herregud va gott det doftar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0