Curves?




På Groupon idag kan man köpa en deal på ett ställe som heter Curves. Det är ett träningscenter som tillämpar cirkelträning och är särskilt utformat för kvinnor. Man tränar cirkelträning i 30 minuter, ca 3 ggr i veckan.

Det ligger på Norra Gubberogatan här i Göteborg (redbergsplatsen/lunden/gårda typ) Man kan ta 60-bussen dit eller bara vagnen till redbergsplatsen. Funderar på att köpa en deal och träna en månad för att få lite variation på träningen. Gruppträning är ju inte min grej, men cirkelträning med maskiner kanske hade varit ngt.

Jag vet att man använder sig av det på Itrim (viktminskningscenter) ...

Är det någon som testat Curves eller Itrim?
(itrims träningsverksamhet och kanske inte pulverdieten, för det vet jag hur det funkar) Känns det ens att man tränat hela kroppen om man gör det på bara 30 minuter? Ger det resultat? Har inga magmuskler kvar... :( Eller jo...men jag vill ha snyggare.




Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag var på Curves träningsanläggning här i närheten där jag bor, men jag tyckte det var lite för dyrt för min smak, och dessutom var det mest äldre damer där, och då känner jag mig alltid så malplacerad. Men köp du en månad via Groupon så blir det säkert bra! :)

2012-04-14 @ 16:16:47
URL: http://josfinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0