Bra vecka!




En rätt bra vecka ;)

Började alltså måndagen med tvättid, träning och bio med mamma och Sofie.
Tisdagen fortsatte med ett intressant LVU-mål och uthämtandet av mina Heat-tabletter, onsdagen kom med en trevlig dag på nämnden och ett givande samtal med min lärare, ett hyresråd och en jurist. Dagen avslutades med middag hos Robin, Sofie och Alma. Sen passade jag Alma. Vi såg på Emil och sen var hon trött. Borstade tänderna och la oss att läsa. Mysunge! ♥

Idag fick jag ett samtal. Ska på arbetsintervju uppe i Stockholm den 24:e april!!!! :D Kul!
Hade lagt ner det där för jag trodde inte det skulle bli något, men nu är jag sugen igen :)

Så, såret under näsan till trots har veckan hittills varit till belåtenhet. Och mer därtill.

Imorgon är det sista praktikdagen och sen ska jag träffa Carro. Älskade Carro. Hoppas vi ska ut o dansa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0