Att ta, eller att inte ta BH:n - det är frågan




Idag ska jag dricka vin! Har faktiskt en flaska hemma, men vet inte om jag ska öppna den eller inte. Kommer bli vin till maten och nu vart det ett tag sen jag drack så jag kanske inte ska äventyra det för mycket.. Vill må rätt bra imorgon också.. har lite att ordna med.

Ska iaf träffa Tobbe och Martin! Tjoho! =) Länge sen jag såg dem. Martin visserligen på gymmet för ett tag sedan. Men Tobbe är ju ifrån Luleå så det ska bli kul o ses! =) Minns ni när jag faktiskt funderade på att flytta  till Luleå? Hans idé.

Så...funderar på klädsel. Köpte en klänning med öppen rygg för ett tag sen som jag inte använt. Kanske får bli den, men vet inte hur jag ska göra med BH:n.. Har ju ingen freebra tyvärr.

Förhoppningsvis springer jag på Tina ikväll också. Fina fina Tina =) Får se.

Nu ska jag måla naglarna och lyssna på musik medan håret torkar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0