Ännu mera Groupon :)




Jag kom på att jag hade andra grouponbeställningar som jag inte har utnyttjat ännu. Idag bär det av till Cavi Lipo för en Infraröd Värmebehandling. Den ska avlägsna slagg och minska stress. Jag har fem behandlingar betalda. En tar 30 minuter och den första gör jag alltså idag.

En behandling ska motsvara en förbränning på 600 kcal. Vet inte om det stämmer, men då kanske jag kan skippa promenaden idag om jag inte hinner? Haha jag hade velat ha ett par timmar extra per dygn för att hinna allt jag vill och måste. Vem ska jag vända mig till om det?

Iaf så tycker jag att ni som inte testat att beställa via Groupon ska göra det. Jag har hittills köpt följande mycket förmånligt
- Solkort laddat med 500 kr hos Meddo men betalat 199 kr
- Klippning med slingor och färgning av ögonfransarna för 495 kr hos Salong San Tropez(ord.pris 1795 kr)
- Fotvårdsbehandling hos Axelsons Gymnastiska Institut för 125 kr (ord.pris 250 kr)
- 5 Detox-behandlingar hos Cavi Lipo för 298 kr (värde 1500 kr)
- Rosenmetoden (inte använt ännu) Massage. Betalade 200 kr, värde 600.
- BIA-mätning hos Crudo för 199 kr (ord.pris 495 kr)

Finns alla möjliga dealer. Testa :)

Nu ska jag äta frukost och göra mig klar. Är galet trött idag. Vaknade inatt av att jag drömde en mardröm. Den handlade om ett spöke :S Sen vart jag livrädd när jag skulle sova igen.

Löjligt va?


Frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0