Ännu en ledig dag :)




Godmorgon!
Jag har minsann bokat tvättid från klockan åtta idag, när man är ledig. Sån är jag :P Men då får man iaf resten av dagen till annat. Så nu på morgon hade jag tänkt städa lite i lägenheten, tvätta och planera dagen lite. Och veckan.

Måste börja träna igen. Men jag snörvlar fortfarande och har fått ett jäkla sår under näsan, som små blåsor som gör svinont. Halsen är okej, så jag tänkte ta mig till gymmet sen och lyfta lite skrot iaf. Får strunta i konditionen tyvärr, men något behöver jag göra.

Sträcksåg en massa avsnitt av "Elsas värld" på tv3play igår. Kan rekommenderas om ni inte sett dem! :)

Nu ska jag dricka kaffe,  måla naglarna och snyta mig innan jag slänger in en ny maskin.

Have a good one!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0