29 April 2012




För en månad sedan fyllde min farmor 91. I veckan skulle hon åkt in och opererat sitt hjärta. Det har blivit uppskjutet. Två ggr nu. Så hon väntar fortfarande på att få det gjort. Stackarn..jobbigt att vänta. Men jag vet att allt kommer gå så himla bra. I sommar kan hon ta promenader igen och i höst åker vi troligtvis till Italien hon och jag :)



Det är som sagt två veckor kvar till Göteborgsvavet. Idag ska jag få låna en cykel av Angelica. Sen ska jag cykla varvet. Kommer ha ont i rumpan imorgon :P

Måste sätta mig med examensarbetet idag också (kom ju ingen vart i fredags då energin var som bortblåst) Tyvärr är mitt usb-minne puts väck! Jag var i skolan i fredags för att leta efter det - men det var inte kvar :( Får lösa sig.

Imorgon ska jag på detox 13.30 och innan dess hade jag tänkt träna och städa lite. Sen är det ju Valborg imorgon. Mycket möjligt att det blir lite kubb i Slottsskogen med Carro. På kvällen ska jag till Tina och Kalle för att grilla. Och dricka vin.

På tisdag ska jag plugga och på kvällen träffa en kollega för en fika som aldrig tycks bli av. :P
Kanske borde boka en tvättid också - det blir ju inte av det heller annars.

Ja, ni hör - har en del att stå i. Hinner inte riktigt reflektera över något. Vill kanske inte det heller just nu. Det får vara till dess jag måste ta ngt beslut.

Ja.


Gamla meriter... haha, galet stolt, nöjd och mallig efter att ha genomfört Midnattsloppet under de bästa förutsättningarna =) Får väl se hur jag pallar med 21 km asfalt mitt på dagen. Jag hoppas på regn. Hoppas, hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0