2 veckor kvar




Idag. Idag är det två veckor kvar till Göteborgsvarvet sparkar igång. 15:33 startar jag och jag siktar på att komma i mål absolut senast kl. 18.00. Haha, lång tid kanske, men jag ska iaf klara mig runt! Det är 21 km och det har jag aldrig sprungit i ett svep förr.

Imorgon, om jag finner en cykel till dess, hade jag tänkt cykla sträckan för att se vad det är jag har framför mig. En del förrädiska backar som sluttar liksom bara pyttelite men som räcker för att man ska missbedöma vilken fart man ska hålla.

Ska få låna en pulsklocka av Mikael. Ska bli kul att få ha lite koll under loppet - både på puls så man inte svimmar (vet ju ungefär iaf vilken puls jag borde hålla för att orka, men är inte helt invigd i ämnet) men också kilometertid.

Sen är det bara till att springa på löpbandet in i det sista! Eller än hellre i löparspår och ute på asfalt.

Jag hoppas på regn den 12 maj!

Jag kommer dö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0