Vardagsbestyr och plugg



Godmorgon!
Satte klockan på halv åtta för att jag skulle komma upp i någorlunda tid idag så man hinner med saker. Ledig och det finns så mycket jag vill göra. Och borde göra. Har börjat dagen med att betala räkningar. Det var skönt att få det gjort. Nu ska de bara sorteras in i pärmar. Funderar på att omorganisera i mina pärmar lite så jag hittar bättre. God idé? Men kanske inte nu.. Eller kanske förresten.. Hmm, får se.

Ska snart ta mig en dusch och peela min kropp. Lite ta-hand-om-mig-själv-morgon. Tänkte sola innan gymmet sen också. Hade varit skönt.

Måste också plugga idag
Tror jag ska ta mig en tur på stan och sätta sprätt på lite pengar

..och ikväll blir det livemusik på en liten pub. Mysigt..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0