Var kan jag hitta en rödprickig kjol?



Jag har inte tränat idag.
Men det finns risk för att jag kör träningsleken med kortleken här snart efter idol när man fått sig lite energi. Efter skolan idag träffade jag Tina och Kalle. Vi sprang runt lite på stan o sen tog vi en fika. Det var jättetrevligt.

Funderar lite på vad man ska klä ut sig till på Halloween-festen som Tina ska ha i oktober. Just nu är jag inne på att klä ut mig till Mimmi Pigg. Röd kjol med vita prickar, vita handskar, diadem med öron och en rosett. Men jag är osäker på om jag hittar den där kjolen. Har funnit ett par klackar på Tradera som jag funderar över. Vi får se.

Fick just ett sms som gjorde mig jätteglad..! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0