Underbara morgon



Det blev ingen träning igår. Körde på ordentligt idag istället. Ställde klockan på 7, drog på mig träningskläderna och drack mina alger. Jag var på gymmet kl 8 och gick därifrån precis innan 10. Skönt! En timmas kondition (20 minuter cykel som uppvärmning, 40 minuter löpning som nervarvning) och sen mycket mage, lite axlar och armar. Väl hemma avnjöt jag en lång och varm dusch för att sedan äta frukost. Härlig morgon!

Får hoppas resten av dagen blir lika bra. :) Har en lektion i skadeståndsrätt. Ska sätta mig in i patientskadelagen. Grupparbete igen. Tycker inte om det egentligen, men vad gör man? Undrar bara när man får arbeta själv egentligen..?

Efter skolan ska jag träffa underbara Lollo :) Det blir mysigt. Kaffe och uppdatering.

Puss..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0