Trög i starten



Klockan är tolv - vad har jag hunnit med??

Sorterat pärmar och bringat ordning bland mina papper. Rensat i tidningshögen, rensat i badrumsskåpet och bland mina lotions och duschkrämer, betalat räkningar, diskat, tvättat av speglarna, impregnerat mina nya skor, rensat ur en låda som var full med skit.. Mycket, men inget skolarbete.

Nu ska jag sitta till klockan 14.00. Sen ska jag ta mig till solariet på Redbergsplatsen och därefter springa av mig lite energi på löpbandet på gymmet. (och köra lite styrka såklart) Sen ska jag hem o duscha och vila en stund innan man ska iväg till Glenns bar för lite trubadurande. Tror det kommer bli supermysigt. Särskilt om Anders orkar hänga på. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0