Take a listen



Hej på er..!
Har ni haft en bra helg?

I fredags var jag alltså iväg på Glenns sportsbar och lyssnade till Calle och Ville. Duktiga musiker må jag säga. Det kan bli några besök till där i höst. Minsann.

I lördags vaknade jag tidigt, pluggade lite halvhjärtat och sedan tog jag mig in till stan. Köpte en blus, ett par skor, en bh och ett par byxor (likadana som jag hade på fredagskvällen - jag ramlade nämligen på väg hem och slog upp knät, och därmed också byxorna - så kan det gå!) Sen låg jag mest hemma under dagen och var bakis. Värt..

På kvällen såg jag film och åt tapas från Mañana. Mysigt..! ♥ Och väldigt gott!

På söndagen åt vi brunch på Scandic Rubinen. Så gott..!! Och trevligt sällskap! Tina du är så härlig..!

Efter brunchen sprang jag till tåget och promenerade sedan uppför backarna och hem. Möttes av Alma och min fina mamma ♥. Vi gick in o kokade kaffe. Sedan bakade jag och Alma vaniljbullar. Min lilla hjälpreda! Ska sno en bild av lillasyster så får ni se så söt hon är när vi bakar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0