Sjukdomar, tenta och tvätt



Jag drömde om en hemsk sjukdom inatt. Undrar vad det betyder. Men fy, det var så verkligt..! Det var inte jag själv som var drabbad, men stod nog i riskzonen att bli smittad. Det var så obehagligt! Och mitt i allt så inser jag att mitt förakt mot sjukvården (läkarskräck är fel ord, men nästan rätt iaf) gjorde att jag skulle dra mig från att uppsöka läkarvård. Sjukt. Jag måste börja gå till läkaren när jag mår dåligt. Kanske måste börja gå privat, bara jag gör det.

Imorgon har jag tenta i immaterialrätt. Känns helt okej även om jag inte hunnit plugga någonting. Eller ja, hann gjorde jag nog i måndags, men jag gjorde det inte. Tyckte jag behövde träna och städa istället. Och läsa ur min bok.

Men idag blir det plugg iaf! Tvätten ligger i maskinen och jag hade inte tänkt träna förrän ikväll. Ett svettigt pass får det bli! Men innan dess, plugg.

Nu blir det kaffe!


Haha, supersugen på personalfest igen - har alltid lika kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0