Se på det som är positivt




Nä...jag höll på att skriva världens mest sentimentala inlägg, men jag kände att jag fick radera det. Haha, men jag är iaf glad för tillfället. Även om jag har problemhy för tillfället så har jag så mycket annat att vara glad för. Och hyn kommer bli bättre. Det är bara tillfälligt och jag vet att jag egentligen har en bra hy. Har världens finaste vänner och bästa familjen som finns.

Idag ska jag träffa min bästa vän. Och så ska jag till IKEA när lillebror kommer in till stan. Han jobbar natt så han får sova på förmiddagen. Tack Nickelilltroll..! Så får jag hem en byrå idag förhoppningsvis.

Jag struntar i storstädningen idag. Ska snart göra mig iordning. Blir inget gym för min del idag. Lite rosslig i halsen fortfarande och allmänt seg i kroppen. Kanske kan ta en promenad med Carro sen. Det hade varit mysigt.

Puss..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0