Ny vecka :)



Godmorgon måndag!

Försöker vakna till liv. Jag vaknade klockan åtta. Det är inte så att jag känner att jag behöver somna om, jag är bara ruskigt seg. Skolan börjar inte förrän 13 och jag har inga skolböcker hemma. Funderar på att ta mig till gymmet innan skolan och så tar jag med böcker hem sen så jag kan sitta med ekonomin ikväll. Måste komma ikapp med den.

Skola 5 dagar i veckan, jobb på helgerna. Jag ser verkligen fram emot den lediga helgen som stundar. Att jag har tenta på måndag är ingenting jag kommer låta ligga mig i fatet för att kunna njuta av ledigheten. På fredag pluggar jag - sen ska jag vara totalt ledig! :) Skööönt..!

Kanske bara blir en joggingtur här utanför förresten.

Har ni haft en bra helg?
Nu blir det frukost!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0