Mer och mer



Så fort jag tar tag i en sak här hemma så märker jag något annat som behövs göras. Just nu tvättar jag den där smala madrassen i sängen och ett överdrag till  den största delen av madrassen - "stommen" liksom.

Har tagit väck mina stora plantor för de hade ändå dött. Har slängt återvinningen, diskat, bytt sängkläder och tagit ut mina utemöbler till förrådet. Nu behöver jag storstäda (skjuter upp det till imorgon) och klippa ner häcken utanför. Och fortfarande funderar jag på mina tomatplantor...vad fasen gör man..? Slänger dem?

Blir så trött på mina kläder som ligger och dräller eftersom de inte får plats i garderoben eller i byrån. Vill köpa ny byrå nu... Nu, nu, nu..!

Vill dessutom ha tillbaka min felfria hy..! Åh, det påverkar mitt humör varje dag. Tycker jag har "fuldagar" hela tiden. Även om hyn är bättre än för några veckor sen så är den fortfarande hemsk :( Inte som i somras, som i våras, som i vintras. Åh, ag blir så ledsen :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0