Lördagsmys och söndagsångest



Igår åkte jag och Tina vagnen till Kungshöjd på kvällen. Vi blev bjudna på helt fantastiskt god mat :) Vi drack drinkar och spelade spel och hade en supertrevlig kväll.

Innan vi kom dit hade vi såklart vissa klädbesvär - jag fick en fläck på min klänning så vi slängde den i tvättmaskinen. Den gick inte bort. Typiskt. Jag övervägde att ha på mitt svarta slitna "fodral" som jag åkt dit i, men fick snart på mig en av Tinas klänningar. En klarblå. Superfin. Tack hjärtat! Kände mig jättefin verkligen!

Idag var tanken att jag skulle sitta med immaterialrätten och sen skulle jag belöna mig med en film i soffan innan Idol börjar. Gick inte så bra med den idén såklart. Jag har sovit av och till i 4 timmar mitt på dagen. Jag har stört mig på det fina vädret då jag ändå inte kunnat njuta av det. Jag har varit för trött. Igen. Emellanåt har jag bläddrat i en bok - inte skolboken såklart. Nej, nej.. jag har läst ut Wallanderboken jag hållit på med. Bra där.

Så nu har jag fortfarande den hemska uppgiften i immaterialrätt att ta tag i innan Idol. Blir ingen film i soffan helt enkelt. Ångest..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0