Ledig måndag..!



Har haft en jättemysig helg! Har också lyckats spendera dagarna genom att tjäna pengar - det är ju inte helt fel. Behöver både det ena och det andra inför den kommande kalla vintern.

I lördags efter jobbet åkte jag hem till min storebror. Jag fick mat (supergod beuf borginion - kan inte stava för det är säkert franskt, men ni vet den där supergoda köttgrytan med rödvinssky) Sen tårta och kaffe. Vi spelade spel och hade jättetrevligt. Alma var med såklart. Denna underbara lilla tjej. Det är lite svårt att släppa taget om henne. ♥

Lördagskvällen fortsatte med hög mysfaktor med slötittande på tv och prat om det mesta och ingenting. Somnade gott för att vakna på söndagen och åka till jobbet igen. Bestämde med bästis att de skulle hämta mig efter jobbet så jag skulle få i mig lite mat och göra dem sällskap upp till hennes mamma. Det blev en mysig kväll där också. Kycklingsoppa (mums..!) och kladdkaka till dessert. Sedan såg vi en film och så fick jag skjuts hem. Tack Carro och Kenneth..!

Idag sov jag ut. Klockan 10 vaknade jag. När hände det sist? Jag tror jag behövde det. En ledig måndag har nog aldrig suttit så fint..! :)

Planer för dagen? Det återstår att se.

Puss..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0