Enough is enough



Jag har ont i halsen. Kände det nu på riktigt, jag har liksom blundat för det ett tag. Men nu kan jag knappt svälja. Kokade just en kopp te. Hoppas det hjälper mig. Sitter o kikar på idol och funderar över hur det gick med ekonomin jag hade tänkt ta tag i, egentligen?

I helgen ska jag jobba igen. Och så ska jag träffa Carro och Tina. Och så plötsligt var jag uppbokad igen. Det är roliga grejer, men jag önskar att jag inte skulle jobba.

Hudterapeuten kunde också konstatera att det troligtvis var stress mina utslag berodde på. Kul. Jag köpte en apdyr rengöring så jag hoppas fasen detta hjälper nu. Tacka vet jag smink




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken hudterapeut gick du till i gbg ???

2011-09-14 @ 11:53:53
Postat av: Alexandra

min dåliga hy uppkom nr jag började plugga...och de sa stress till mig med, så det stämmer säkert

2011-09-15 @ 20:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0