En vacker höstdag



Har varit i skolan på förmiddagen och nu sitter jag i soffan efter att ha avnjutit en lunch bestående av kokt ägg. Alltså...jag funderar på om jag kanske har näringsbrist eller så.. Äter dåligt och väldigt ensidigt liksom. Jaja, ingenting jag ska trötta er med.

Var inne på jobbet för att hämta oktoberschemat. Jag kommer inte jobba en enda dag i oktober. Snopet. Så nu blir det fattigt igen. :( Det var kul att ha pengar.

Solen skiner i Göteborg. Jag mår bättre än igår så snart ska jag ta tag i lite grejer här hemma. Borde storstäda, men gör nog det imorgon istället. Ska byta sängkläder och plocka in utemöblerna till förrådet. Behöver en byrå så jag ska fundera på vem jag kan låna bil av till det. Sen ska jag ta mig en långpromenad. Det längtar jag verkligen efter.

Vad gör man med tomatplantorna över vintern? Ska jag ta in dem..? :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0