Att stressa ner



Funderar lite på hur man ska lyckas stressa ner när man inte kan ta en veckas ledighet hur som helst.
Blev tipsad om Yoga...kanske vore ngt. Bara jag lyckas hålla andningen i schack och inte tänka så mycket på den. En annan sak är väl att inte planera in så mycket hela tiden. Men det är svårt att undvika. Jag vill ju inte förlora mitt sociala liv.

Sova funkar inte. Jag blir nog bara än mer trött. Träningen funkar för stunden (och troligtvis i längden) - men jag blir lite stressad över att jag behöver hinna med den. Det är dock prio ett. Eller iaf topp 3.

Jag älskade att bli ompysslad under ansiktsbehandlingen i tisdags (och idag är min hy så otroligt mycket bättre..!) men en SPA-behandling har man ju inte råd med varje dag.

TIPS?



Kommentarer
Postat av: Alexandra

meditation är bra!

2011-09-15 @ 20:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0