17 igen



Imorgon blir det jobb hela dagen, sedan en sväng till Högsbohöjd för födelsedagsfirande :) Mysigt! Tycker om att träffa min familj. Idag fick jag världens längtan efter min mamma. Hanna skulle nämligen träffa sin mamma för en fika på stan och lite shopping tillsammans med sin mamma. Angelica pratade om hur mycket hon saknade sin mamma, under vår promenad igår. Visst är mammor bra?

Elgiganten firar 17 år. Fy 17 så bra! (jag kan inte hjälpa att jag tycker att veckans annons känns väldigt humorbefriad) Själv kommer jag stå i kassan med världens största pin på bröstet. Världens största. Det är helt sant. Typ.

Så ikväll slår jag till med hiten 17 Again. I love it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0