Vardag igen, och massor att göra




Okej, efter en mycket mysig helg med både sällskapsspel, promenad, storhandling, god mat och gott sällskap är det nu dags att ta tag i plugget och sig själv. Förra veckan tränade jag ingenting, bortsett en promenad på hemmaplan och knappa milen i lördags (men den gick jag bara så det räknas kanske inte som träning) Och jag pluggade ingenting. Ajajaj.

Ledig dag idag. Då ska jag ordna med följande:

> Plugga engelska mellan 8:45-10:45
> Klippa häcken någon timma som paus
> Lunch
> Plugga ekonomi/engelska 13:00-14:30
> Kaffe/promenad med Lollo..?
> Träna på gymmet ikväll (med alla andra typ)


Om jag lyckas hålla detta så blir jag glad..! :)

Utflykt snart eller...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0