Under filten




Höstrusk. Det är ganska mysigt emellanåt, men jag märker hur jag återigen börjar bli trött. Hur mycket skönare är det inte att lägga sig under den varma filten i soffan någon timma när man kommer hem istället för någonting annat? Jag sov bort min måndagskväll och såg sen på Ensam mamma söker. Inte mycket plugg där inte. Stora tentor på ingång. Det bådar inte gott.

Idag går jag i skolan till 12, sen ska jag luncha med Lollo. Hon ska iväg på ngn form av avtackning senare så då ska jag passa på att ta mig till gymmet. Gjorde ju inte det igår då...

Dags att dra i sig ett par Berocca Boost igen kanske?



Superpigg och asfull i Grekland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0