Thank you for supporting our fight against breast cancer




Köpte armbandet som Lindex tagit fram som man kan köpa iår för att komplettera de rosa banden. 75 kronor kostade det. För en bra sak :) Köp det!

Ni klämmer väl på era bröst kvinnor?

Förra året var jag helt övertygad om att jag hade ngn form av knöl i mitt bröst. Troligtvis bara brosk, men jag blev supernervös. Ringde sjukvården men hon nästan skrattade åt mig eftersom jag var så ung och inte hade bröstcancer i familjen. Jag blev så fruktansvärt ledsen och kände mig så hånad. (mitt förakt till sjukvården blev än större. Jag har tyvärr sedan länge redan minskat förtroende för sjukvården- jag ska börja gå privat..när jag börjar jobba och tjäna pengar igen)

Men sånt måste kollas och that is it..!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0